
Digitaliseringen gör att vi samarbetar på ett nytt sätt – om vikten av API:er
Att göra affärer har alltid handlat om att göra affärer ...
Att göra affärer har alltid handlat om att göra affärer ...
Hör CGI:s Conny Svensson diskutera hur ny teknik ...
Använder Ni BankID eller Mobilt BankID idag? ...
Att göra affärer har alltid handlat om att göra affärer ...
Hilding Anders, Europas största sängtillverkare med representation på över 40 ...
Den snabba tekniska utvecklingen ökar ständigt medborgarnas och kundernas förväntningar på vilka tjänster och vilken service myndigheter och företag sa kunna leverera. CGI är ett av världens största företag när det handlar om att skapa effektiva och innovativa lösningar som hjälper våra kunder leverera bättre service, öka sin säkerhet, stärka sin konkurrenskraft eller effektivisera sin verksamhet.
CGI arbetar med våra kunders mest strategiska processer och funktioner. Tillsammans tar vi fram de lösningar som hjälper kunderna att utveckla och förbättra den teknik som är avgörande för deras verksamhet. För att göra det framgångsrikt krävs att man har en förmåga att lyssna på kunderna, och att förstår deras villkor och förutsättningar.
Förutom att genomföra täta utvärderingar av arbetet tillsammans med kunderna genomför CGI årligen djupintervjuer med över 1 400 kunder i 10 olika branscher och offentlig sektor. Där kartlägger vi kundernas utmaningar och möjligheter, så att vi tillsammans och agilt kan utveckla lösningar som hanterar nya krav och exploaterar nya möjligheter.
Att skapa framgångsrika digitala strategier handlar om människor och kultur lika mycket som teknik. Därför är grunden i vårt innovationsarbete närheten till våra kunder. Våra experter har förutsättningarna de behöver för att förstå kundernas förutsättningar och för att kunna vara de vägledare som kunderna vänder sig till och litar på.
Vårt arbete med den digitala transformationen ute hos kunderna stöds också genom ett antal interna projekt och program som våra kompetens och innovationscenters, vårt ICE-program (Innovate, Collaborate, Evolve), vårt nätverk av partners och utvecklingen av våra egna lösningar.
Genom en kombination av förståelse för villkoren och utmaningarna inom en rad branscher och områden kan vi applicera vårt djupa tekniska kunnande och vår innovationsförmåga för att hjälpa våra kunder navigera genom komplexiteten när det gäller digitalisering; både när det gäller människor, processer och teknik.
Baserat på vår grundläggande plattform CGI Management Platform som styr alla våra processer, genomför vi projekt och hanterar kundernas utmaningar i en rad länder, branscher och verksamheter. Vi levererar kundernas projekt i tid, på budget.
Vi har rådgivningen som hjälper kunderna välja väg, infrastrukturen för att kunna hantera även de största outsourcinguppdragen och en stor portfölj med egenutvecklade applikationer som hjälper kunderna öka tempot I den digitala transformationen.
Organisationsnummer: 556337-2191
Styrelsens säte: Stockholm
CGI Sverige AB
164 98 STOCKHOLM
Besöksadress:
Torshamnsgatan 24, Kista
Faktureringsadress:
CGI Sverige AB, Skanningsenheten,
Box 50504, 202 50 Malmö
Telefon: +46 (0)8 670 20 00
Fax: +46-8-6702001
VAT: SE556337219101
BG: 5298-0760